Då var det dags igen...

...Edwin har återigen fått feber och halsont. Fick bli en tripp till vårdcentralen, men alla prover var okej så vi får helt enkelt härda ut! 

Det har fått bli inomhusmys och det ville vädret med...regnet öste ner här i eftermiddag!

Vi har haft huset fullt i lördags och det blev en hel del julgodis tillverkat, mums!

Vill dela med mig av ett fiskrecept som vi åt häromdagen! 

Tror det är min mormor som gjort det här ifrån början...vi brukar kalla det för kaviarfisk!



Såhär gör du:

Ta ca 600 g fisk, jag brukar välja torsk, lägg i en ugnsfastform. Blanda 1 burk crème fraishe med 2-3 msk kaviar, 2-3 msk tomatpuré, salt, peppar och lite dill. Bredd röran över fisken och strö över ströbröd. In med det i ugnen på 225 grader i ca 20 min.

Servera antingen med pressad potatis eller potatismos! 


Avslutar med en bild på min ena tomte!



Kommentarer

Populära inlägg