Måndag!

Idag har tiden gått lite saktare och jag har hunnit med det som jag tänkt mig! Masade mig tillochmed ut i spåret en runda...bra, för jag försökte verkligen komma på många ursäkter gör att inte behöva springa! Nu är det då skönt att få sätta sig i soffan...blir liksom skönare när man tränat!

I em. har vi roat oss med att baka bröd och göra soppa. Har även kokat massor med köttfärssås som vi ska ha på fredag då äldsta sonen fyller 5 år! Kan verkligen inte förstå att det är 5 år sedan han kom till världen...


Idag blev det barnens favorit soppa, pastasoppa med köttfärs och tomat. Jag har inget recept men det brukar bli bra...ska försöka tänka efter nästa gång jag lagar den så jag kan berätta vad jag har i.

Brödet är mammas goda tekakor, men idag orkade jag inte göra fina runda bullar utan skar istället upp degen i en massa trekanter...det blev gott det med!!

Hej hopp, lovar skriva in receptet en annan dag :)



Kommentarer

Populära inlägg