Precis vad jag behövde!

Har precis kommit hem efter en tur till stan! Karin och jag skulle ut och gå en runda men med min förkylning som ursäkt tog vi cyklarna till stan och fikade istället! Det var precis vad jag behövde är att känna att jag mår lite bättre! Det är verkligen vardagslyx att ha en så bra än så nära nu förtiden!

Många tror att bara för att jag gillar och laga mat så serveras det alltid glamorös och väl genomtänkt mat här hemma men jag kan avslöja att så inte är fallet! Idag var orken slut och jag ville hellre lägga lite tid på att baka till mina kära kollegor, vilket jag tror de uppskattar :).


Kvällens delikata måltid...till barnens (och mannens) glädje!

Så nu får vi se hur fikan blir imorgon...något bränd eftersom Edwin bestämt sig för att ändra ugnstempen från 175 till 275 grader....men men det går nog att äta i alla fall!

Kommentarer

Populära inlägg